Jeg holder på med litt av hvert. Er veldig glad i fritiden min som jeg benytter til familieting, deler den gjerne med venner og gjør en del håndarbeide. Jeg er også glad i mitt arbeid men min fritid er hellig.



lørdag 7. mai 2011

Lørdags kveld

Det er en stund siden jeg nå har vært å blogget.  Har hatt noen laaange dager for tiden, men innimellom har det vært litt kortlaging og ikke minst prøvd meg på eskebretting.
Dette er toppen på esken.  Har brukt Magnolia dieser (litt uklart) som er fargelagt med Glimmer mist og inni pynter jeg litt;
Her kommer det flere.  Har prøvd å få til litt "guttete" esker;

Innsiden ble slik;

Ikke noe spesielt pyntet, men lagt til rette for av hvermansen kan skrive hva man ønsker.
Legger til en til, jeg;

...og innsiden ble slik;
Eskene ble brettet i tynt mønsterpapir.  Deretter ble de "avstivet" med skjært karton, slik at det ble bedre "hold" i eskene.  Syntes det ble det beste resultatet.
Ha forresten en fin lørdagskweld.

1 kommentar:

  1. Så mye fint du lager Gørill! Flotte esker, og vinhøna va lekker - me like ;0)

    SvarSlett