Jeg holder på med litt av hvert. Er veldig glad i fritiden min som jeg benytter til familieting, deler den gjerne med venner og gjør en del håndarbeide. Jeg er også glad i mitt arbeid men min fritid er hellig.



fredag 27. mai 2011

Maiutfordring Målselv scrapping - 2 bidrag

Kortet måler 11x15 og er dobbelt.  Blomstene er stanset ut av NellieSnellen - Hvitveis og fargelagt med en eller annen blåfarge fra TimHoltz' DistressInc - Denim.  Navneplaten er stanset ut med TimHoltz diese. Sommerfuglen er fargelagt med samme distress og stanset ut av Magnolia diese. + blonder og litt glitterlim.

Kortet måler 15x15 og er dobbelt.  Små sommerfugler utstanset av NellieSnellen og den store av MarianneDesign diese.  Kortongen husker jeg ikke og slett ikke blomstene.  Stempeltrykket "Glad i deg" er fra Kort&Godt.  (Dette kortet skal "sviger-tiger" få - ikke si det te'a).

3 kommentarer:

  1. Fine kort.Veldig fint dekorert:)God helg.Klæm

    SvarSlett
  2. Flotte kort du har laget, klæm fra mæ...:-)

    SvarSlett
  3. Så fine kort, nydelig den sommerfuglen. Klem.

    SvarSlett