Jeg holder på med litt av hvert. Er veldig glad i fritiden min som jeg benytter til familieting, deler den gjerne med venner og gjør en del håndarbeide. Jeg er også glad i mitt arbeid men min fritid er hellig.



fredag 27. mai 2011

Konfirmasjonskort - gutter

For ett par uker siden laget jeg disse guttekortene.  Hadde bare lyst å vise dem.  Kuttet ned på størrelsen på kortet da jeg syntes de vanligste håndlagede er så store.
Syntes det ble søte kort.  Har sett inn på andre blogger og der er det vanlig med den "smørbrødlisten" over hva som er benyttet og papir/kartong ditt og datt.  E'kke på fornavn med kartongen, jeg.  Men, den store blomsten på det venstre kortet er stanset ut av Magnolia diese og påklistret noe ikke-navngitt-stæsj.  På kortet til høyre stanset jeg ut blomster med retro-punch og bøyde til blomstene før de ble limt sammen og satt på en halv-perle. Tjolabing!

3 kommentarer:

  1. Ordentlig søte kort:) Hehehehe, den smørbrødlista har jeg ikke klart å vent meg til heller. Kommer vel etterhvert. God helg. Klæm:)

    SvarSlett
  2. Tjolabing herifra oxo! Kor flink du e ;0)

    SvarSlett