Jeg holder på med litt av hvert. Er veldig glad i fritiden min som jeg benytter til familieting, deler den gjerne med venner og gjør en del håndarbeide. Jeg er også glad i mitt arbeid men min fritid er hellig.



mandag 16. mai 2011

Nytt familiemedlem

Finingen!  Fikk meg katt, jeg.  Ble en lang reise på Sam (ja, for det er det han heter), men endelig var han fremme.  Har funnet gulvteppet under salongbordet og det synes som det er der han trives best.  Allerede vært ute og kommet inn igjen på egen hånd (flinking).  Jeg så han ikke ute, men hørte på sjura hvor han var.
Sam er en kasterat på 7 år og veeeeldig rolig (snilling).  Så nå er han presentert her.

2 kommentarer:

  1. Nokka så nydelig, fekk oxo løst på katt (men da regner jeg med det blir protester.....) Nydelig vinhøns og navnekort du har laga ;0)

    SvarSlett