Jeg holder på med litt av hvert. Er veldig glad i fritiden min som jeg benytter til familieting, deler den gjerne med venner og gjør en del håndarbeide. Jeg er også glad i mitt arbeid men min fritid er hellig.



søndag 22. mai 2011

Og vi strikket og vi strikket...

Kjempetrivelig helg med en av mine mange strikkeglade søstre.  Vi strikket og skravlet og litt godt i glasset ble det også.  Og så måtte jeg jo presentere henne for min strikkeklubb; en gjeng håndarbeidsglade damer.
Det som var høydepunktet var å se hvordan bordet med to håndarbeidsgale søstre kan bli seende ut.  Her er mye kos, her.
Sjekk den her;

Selv har jeg ikke lært meg flettstrikk, så Anita måtte jo selvfølgelig "fleske" til med denne her.  Flott?!  Strikket trekket til ett lysglass og vips, så var det ett håndarbeids-strikkepinne-målebånd-nålepute-sakseglass (og er det da mere plass så finner jeg sikkert noe å putte oppi. thi-hi)  Se på stoppenåla som er satt i siden.  Nå har jeg styr på den også.  Superfornøyd.  Ha en fortsatt fin søndag.
Lykkelige meg!

1 kommentar:

  1. Den er kjempefin, og ser jo bare så praktisk ut:-)

    SvarSlett