Jeg holder på med litt av hvert. Er veldig glad i fritiden min som jeg benytter til familieting, deler den gjerne med venner og gjør en del håndarbeide. Jeg er også glad i mitt arbeid men min fritid er hellig.



mandag 16. mai 2011

Navnefest for Charlotte

Før helgen kjørt jeg og min nevøs familie til Alta for å feire Charlottes navnefest.  I den forbindelse ble det en liten 60-års feiring på kjøpet (Da var da vinhønsa fór).
Charlotte fikk en barnesølje lagt i heimlaga eske.  Innsiden av esken laget jeg som kort.  Ble ikke så værst;
Innsiden ble gjort så personlig som mulig.
Og her kommer lokket;

Søljen ligger nederst på bildet.

På tur fra Alta, en ca 5-6 timers tur, ble det havari litt nord for Storslett.  Og dermed ble det tur med bergningsbil de siste km frem til Storslett.
Det gikk noen timer til og så måtte jeg bare "krype til korset" og ringe snille Johannes.  Han kom kjørende fra Bardufoss og henta mamma'n sin og noen av de andre passasjerene.  Hjemme kl 0130.  Men den som hadde det værst var nok mitt nye familiemedlem; Sam.  11t i bur.  Herreminhatt så vondt jeg hadde av ham.  Turde ikke sleppe han ut til lufting, men fikk vann underveis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar