Jeg holder på med litt av hvert. Er veldig glad i fritiden min som jeg benytter til familieting, deler den gjerne med venner og gjør en del håndarbeide. Jeg er også glad i mitt arbeid men min fritid er hellig.



mandag 25. april 2011

Heimsnekra strikkemappe

Prøvde meg å sy en ordentlig strikkepinnemappe.  I fjor gjorde ei hobbyvenninne og jeg ett første forsøk med noe (ufyselig) stoff fra 90-tallet.  Men vi ønsket å prøve. Nå i vinter ønsket vi å prøve på nytt med ett ny-tidstoff og noen erfarings-tilpassinger.  Bildekvaliteten er ikke så god da jeg ennå ikke har fått meg skikkelig fotoapparat, men kun bruker han Andor (Android'n).
og litt detaljer...

Strikkepinne mappen er ca 60 cm lang, slik at det er god plass til noen gode rommelig rom for målebånd, strikkepinnemåler, sysaks etc.  Blei veldig fornøyd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar