Jeg holder på med litt av hvert. Er veldig glad i fritiden min som jeg benytter til familieting, deler den gjerne med venner og gjør en del håndarbeide. Jeg er også glad i mitt arbeid men min fritid er hellig.



mandag 25. april 2011

Mandagskveld

Sitter bare å små-rydder på bloggen.  Har enn å ikke noe selv-ordnet-bilder å legge inn, da jeg ikke har fått tak i minnebrikken til fotoapparatet mitt.  Skal til Tromsø igjen i morgen.  Tenker at da blir det minnebrikke. Så får jeg lagt ut bilde av de fine Selbu-vottene jeg holder på med.

1 kommentar:

  1. Tjohei, der fant jeg den endelig. Du ga meg nok litt feil adresse.... men jeg fant deg til slutt.
    Takk for trivelig pratestund på kafeen i dag.
    Jeg har linka til bloggen din, håpe det er greit.
    God tur til byen i morgen.
    Klæm fra AnKa

    SvarSlett