Jeg holder på med litt av hvert. Er veldig glad i fritiden min som jeg benytter til familieting, deler den gjerne med venner og gjør en del håndarbeide. Jeg er også glad i mitt arbeid men min fritid er hellig.



mandag 25. april 2011

Bare rot og tull

Hei igjen.  Lesere ser det selvfølgelig ikke.  Men bloggen min har jeg prøvd og rotet og slettet og opprettet på nytt siden desember. 
Nå tror jeg at jeg har klart å gjort det rett (takk, AnnChristin).  Slettet de ekstra "skygge"-bloggene som jeg ikke skjønte at jeg hadde, men som jeg var å skrev på - som jeg da senere ikke fant igjen - og selvfølgelig ikke skjønte noe av???
Nå er det EN blogg!
Ser ut som om jeg har gjort alt på en dag, men det er "hendelser og opplevelser" siden min eksamensfrie liv pr 3 des 2010.

Vi snakkes mere c",)

1 kommentar:

  1. Ja, det blir koselig med en blogg tell å følge med på :-)
    Har sett de flotte kortan, og flott strikking. Vi blogges, snakkes, og chattest :-))

    SvarSlett