Jeg holder på med litt av hvert. Er veldig glad i fritiden min som jeg benytter til familieting, deler den gjerne med venner og gjør en del håndarbeide. Jeg er også glad i mitt arbeid men min fritid er hellig.



mandag 25. april 2011

Kortlaging

Har laget meg noen kort.  Syntes at tradisjonelle kort blir noe for stor (ca 15x15cm) er i største laget, så jeg har prøvd meg på mindre (ca 15x11) og de syntes jeg ble en fin format på.  Formatet finner man enkelt ved å dele en A4 i to og vips så har man "stammen" til to kort.  Det blir nok flere slike.
Ovenfor-kortet var en utfordring til Målselv scrapping sin blogg.  Utfordringen var hvitt på hvitt, hvor kun stempeltrykket/utklippen kunne ha farger.  Likte det godt (men ser at jeg har mistet en del detaljer) og skal bruke det til konfirmasjonskort til våren.

Ett vintage kort.  Blomsten i forgrunnen er stanset ut av Magnolia dies ellers hvet jeg ikke hvor jeg har kjøpt de enkelte tingene.  Glitterlimet som jeg har brukt rundt kantene ser noe grønt ut, men det er ikke det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar