Jeg holder på med litt av hvert. Er veldig glad i fritiden min som jeg benytter til familieting, deler den gjerne med venner og gjør en del håndarbeide. Jeg er også glad i mitt arbeid men min fritid er hellig.



lørdag 28. april 2012

Konfirmasjonstid og kortproduksjon

Har fått en del bestilling på konfirmasjonskort.  Etter en del fargelegging og planlegging har jeg endelig kommet i gang med montering av kort.  Det i seg selv kan være en utrolig seanse.  Har nok med mønsterpapir, så her var det bare å spre det utover gulvet.  Oppbevaringsboksene kan være greie nok, men den store oversikten gir den ikke bestandig.  Hos meg er det en tendens til at arkene gjemmer seg, slik at jeg kan bli kjempeoverrasket når jeg får spredt arkene noe.  Det ble jeg denne gangen også.
Men uansett, her er noen utgaver.

Stempeltrykket har jeg lånt av Lise (så aner ikke hvor det kommer fra), men fargelagt med Distress Ink.  Utstanset med NelliSnellen.  Mønsterpapiret er fra Graphic 45 (gammelt).  Pyntet med selvklebende perler.
Og tekststempel og litt pynt inni.
Tekstplaten er kant-stanset med "barte-punchen" - Nyydelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar