Jeg holder på med litt av hvert. Er veldig glad i fritiden min som jeg benytter til familieting, deler den gjerne med venner og gjør en del håndarbeide. Jeg er også glad i mitt arbeid men min fritid er hellig.



lørdag 28. april 2012

April utfordring

Hei.  Her kommer min April utfordring (i siste liten). Det ble to kort denne gangen.
Kortet er baby inspirert denne gangen.  Har brukt både fra klippeark og fargelagt stempeltrykk.
Begge kortene er laget med lilla kartong og Magnolia (badegås-ark).  Magnolia arket er kant-stanset med Magnolia blonde/kant-diese.  Lys-gule kartonen er embosset med TimHoltz embossingplate.

Stempeltrykket er satt på kartong som er utstanset av Magnolia diese. Swierlen fra Spellbinders.  "svamp"-blomsten i fra "skrothaugen" min.
Kortet er enkelt pyntet på innsiden med kartong som er Magnolias kant-blonde og QK photo corner.

Neste kort har samme basis, men forandret litt på med annet pynt og bilde.  Barnevognen er fargelagt med PrismaColor og stanset ut med Spellbinders og Nellie Snellen dieser.  Baby-stemplet er det samme som ovenfor men stanset ut av NellieSnellen-diese og satt på limpute.  Swierlen fra My Favorite Things.  Knappen stanset ut av NellieSnellen.  Resten fra "skrothaugen" min.
Dette kortet er også enkelt pyntet på innsiden.  skjært til natur-kartong og blondekantet stanset ut med Magnolia kant-diese.  Blomsten og bladet fra Magnolia-dieser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar