Jeg holder på med litt av hvert. Er veldig glad i fritiden min som jeg benytter til familieting, deler den gjerne med venner og gjør en del håndarbeide. Jeg er også glad i mitt arbeid men min fritid er hellig.



tirsdag 27. mars 2012

"Bartepunchen" i bruk...

Tildatrykk fargelagt med promarker.  Utstanset med NellieSnelen dies. Kantene utstanset med MarthaStewarts "bartepunch". Blomstene fra Kort&Godt og Magnolia. Bladswierlen fra My Favorite Things. Ellers pønta med litt osteklut og perler. 

Stort sett det samme her og.  Swierlen er fra MemoryBox og My Favorite Things.  Har satt en liten bling i Tildas øre. Kanskje vanskelig å se her, men det ble flott.  Har også en nøkkeldiecut fra Magnolia som ble fargelagt med sølv glimmermist.

4 kommentarer:

  1. Så fine kort Gørill. Begge motivene er så søte, og flott fargelagt. Nydelig pyntet.
    Er litt misunneslig på den punchen din.
    Klem May Britt.

    SvarSlett
  2. Et nydelig kort i flotte farger:)
    Jeg har også fått tak på den punchen, men har ikke fått brukt den enda. Kanskje på neste kort:)

    Klem Marita

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett