Jeg holder på med litt av hvert. Er veldig glad i fritiden min som jeg benytter til familieting, deler den gjerne med venner og gjør en del håndarbeide. Jeg er også glad i mitt arbeid men min fritid er hellig.



onsdag 29. februar 2012

Foam (skumplate) på diesen

Hei.  Har kun tenkt å vise på nye "oppfinnelse".  Jeg er for tiden veldig opptatt av dieser.  Har liksom lyst på "alle".  Noen av diesene finner jeg svært vrien å bruke da jeg må bruke en nål for å få ut den utstansede delen.  Spesielt mine Marianne Design diser (som jeg liker svært godt).  Jeg løste det på følgende måte:
Nå "popper" utstansingen ut av seg selv.  Og jeg fikk glede av å bruke disene mine igjen.
Det fungerte også utmerket med Magnolia-diesene. Måtte kjøre dem gjennom BigShot'n en ekstra omgang, så gikk det helt fint.
Kanskje dette kunne være til noe hjelp for dere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar