Jeg holder på med litt av hvert. Er veldig glad i fritiden min som jeg benytter til familieting, deler den gjerne med venner og gjør en del håndarbeide. Jeg er også glad i mitt arbeid men min fritid er hellig.



søndag 20. mai 2012

Bardufossmartna 12 mai.

Hadde bord på Røde Kors sin Bardufossmartna 12 mai.  Hadde ikke så mye, men noe konfirmasjonskort.
Fikk solgt en del kort, men det virket som det var i seneste laget.  "Alle" hadde liksom kjøpt kort allerede.  Og da klokken var 12 da dro "alle" til den Internasjonale mat-festen på Rustahøgde (klandrer dem ikke).  Gratis mat!

Men vi holdt ut!  Her er Heidi Kristensen med sin kreative stand.
17-mai sløyfene hennes var borte på ett par timer (og så har hun vist nok hekla etter det på bestilling).  Tidsfrist 17 mai kl 0600
Se de lekre nåleputene og kopptuene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar