Jeg holder på med litt av hvert. Er veldig glad i fritiden min som jeg benytter til familieting, deler den gjerne med venner og gjør en del håndarbeide. Jeg er også glad i mitt arbeid men min fritid er hellig.



søndag 3. juli 2011

Johannes & Markus

Sitter å ser på "gamle" innlastede bilder.  Å se hva jeg fant! Mine to gutter.  Bildet ble tatt i forbindelse med besøk i Kirkenes i 2009. 







Markus og Johannes i fjære ved Grense Jakobselv.

Markus og jeg dro til Kirkenes i forbindelse med gradueringen til Johannes.  Ett år med "blodslit " (ifølge Johannes), så fikk han endelig sersjantgraden:

2 kommentarer:

  1. Så flotte gutter du har❤
    Gleder meg tell å se meir av det du lager (du e jo så flenk)

    klem

    SvarSlett
  2. Kjekke gutter det her. Klem May Britt.

    SvarSlett