Jeg holder på med litt av hvert. Er veldig glad i fritiden min som jeg benytter til familieting, deler den gjerne med venner og gjør en del håndarbeide. Jeg er også glad i mitt arbeid men min fritid er hellig.



lørdag 28. april 2012

Siden jeg alt er igang.

Papiret fra Graphic45.  Gammelt papir som har gjemt seg i arkivboksene mine.  Nydelig mønsterpapir med kartongkvalitet.  Anbefales.  Stempeltrykket fra en-eller-annen (Ann Christin sitt).  Utstanset av NelliSnellen dise og fargelegging med Distress Ink.  Blomster fra Skrothaugen og swierlen fra Magnolia.

Innsiden er brukt baksiden av mønsterpapiret til Graphic45 og kantstanset med "Barte-punchen" fra Martha Stewart.

2 kommentarer:

  1. Så flittig du har vert. Her var det mage flotte kort å se. Likte godt kortet med støvlettene, skikkelig stilig.
    Klem May Britt

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha. Likte dem også godt, da de var så enkle men samtidig gjorde så mye av seg.

    SvarSlett